ADS 468x60

joi, 25 august 2011

Bazaconii.com are malware!

Sau cel putin asa spune Google Safe Browsing.
Aseara la 0:10 cand am vrut sa intru pe bazaconii.com am avut o surpriza, "ceva nu era in regula acolo".


(click pe imagine pentru a o mari)

Acelasi avertisment il primesc si daca vreau sa intru pe site via Google Search.

(click pe imagine pentru a o mari)

Asadar siteul a fost infectat iar acum contine malware. Eu am mai accesat bazaconii.com fara probleme aseara la 23:36, deci ori a fost infectat intre 23:36 si 0:10 ori Google Safe Browsing se actualizeaza la inceputul fiecarei zi (putin posibil avand in vedere ca nu cred ca se actualizeaza la 0:00 dupa ora Romaniei sau dupa ora tarii/regiunii de unde utilizatorul acceseaza siteul).

Am accesat astazi siteul si nu s-a intamplat nimic, Google Chrome nu l-a mai blocat, dar dupa ce am dat click pe o imagine, aparea iar avertismentul pe orice pagina intram. La cateva testari ale siteului cu AVG Online Virus Scanner, Norton SafeWeb etc, bazaconii.com apare ca fiind sigur, G-data il claseaza ca fiind malware, iar Comodo Site Inspector il inregistreaza ca fiind "suspicious".
Oricum, nu am observat vreo schimbare de cand am accesat siteul, laptopul merge la fel iar antivirusul nu raporteaza nimic. 

Edit : Am observat ca daca am bazaconii.com in Blogroll si siteul meu va fi blocat. Asadar, pana se va rezolva problema, am eliminat bazaconii.com din Blogroll.

(click pe imagine pentru a o mari)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi? Nu cred!